Pytania i odpowiedzi
Adres e-mail: tkp@makro.pl
Na wiadomości e-mail odpowiadamy od poniedziałku do piątku od 10.00 do 17.00.
Menu TKP składa się z flagowych lub specjalnie przygotowanych na tę okazję dań, serwowanych w restauracjach. W skład dań wchodzi przystawka lub zupa, II danie i deser. Zestaw dań oferowany jest w specjalnej festiwalowej cenie.
Miejscowości, w których znajdziesz restauracje biorące udział w akcji, znajdziesz na naszej mapie tydzien-kuchni-polskiej.pl
Sprawdzaj na bieżąco, ponieważ cały czas dodajemy nowe lokalizacje.
Wejdź na stronę tydzien-kuchni-polskiej.pl i wybierz restaurację, w której chcesz dokonać rezerwacji, wskaż dzień i godzinę, liczbę osób, menu i opłać voucher lub wybierz opcję płatności w restauracji. Po dokonaniu tych prostych formalności, otrzymasz na wskazany przez Ciebie adres e-mail potwierdzenie dokonania rezerwacji oraz przypomnienie o terminie degustacji, na dzień przed terminem wizyty w lokalu.
W zakładce dotyczącej restauracji znajdziesz koszt oferowanego przez nią menu - w zależności od restauracji i rodzaju serwowanego menu festiwalowego, cena wynosi 69 zł lub 99 zł za osobę. Zestawy menu różnią się od siebie, masz do wyboru zarówno dania zawierające mięso, jak i dania bezmięsne.
Pamiętaj, że możesz podzielić się swoim daniem z osobą, z którą wybierzesz się do restauracji. Może ona zrewanżuje się tym samym i pozwoli Ci spróbować dań ze swojego menu.
Voucher upoważnia do skorzystania z usługi restauracyjnej i otrzymania (serwisu) zestawu dań, które wybrałeś podczas rezerwacji. Realizacja vochera może być dokonana tylko w restauracji, do której został zakupiony. Dane restauracji znajdują się w potwierdzeniu rezerwacji. Nie ma możliwości realizacji vouchera w innej restauracji niż wskazana w potwierdzeniu rezerwacji.
Tydzień Kuchni Polskiej odbywa się w dniach od 4 do 24 listopada 2024 r. Zakupiony przez Ciebie voucher uprawnia do skorzystania z usługi restauracyjnej w wybranej przez Ciebie restauracji i w terminie wybranym na etapie rezerwacji (a więc w dniu i o godzinie wskazanej w potwierdzeniu rezerwacji). Realizację zakupionego vouchera w innym terminie (w innym dniu trwania festiwalu lub o innej godzinie) konsultować należy bezpośrednio z restauracją, której dotyczy rezerwacja. Pamiętaj, że restauracja ma prawo odmówić realizacji vouchera w innym terminie (może nie mieć już dostępnych miejsc). Pamiętaj, że możesz anulować rezerwację do 24 h przed planowanym terminem wizyty w restauracji bez żadnych kosztów.
Po dokonaniu rezerwacji i płatności za wybrane menu, na Twój adres e-mail zostanie wysłany voucher w formie pdf z potwierdzeniem rezerwacji (stanowi on potwierdzenie zawarcia z restauracją umowy, dotyczącej realizacji usługi restauracyjnej we wskazanym w nim terminie). Voucher zawiera informacje, które potwierdzą Twoją rezerwację podczas wizyty w lokalu. Pamiętaj, aby mieć go przy sobie (w wersji wydrukowanej lub elektronicznej).
Należy wybrać się do restauracji w wybranym terminie, wskazanym w voucherze oraz okazać voucher obsłudze restauracji.
W takim przypadku należy sprawdzić na profilu danej restauracji, dostępnym na stronie tydzien-kuchni-polskiej.pl, czy w wybranej restauracji są jeszcze wolne miejsca na ten sam termin. Jeżeli tak, należy dokonać rezerwacji, zgodnie z instrukcją wskazaną w punkcie „Jak dokonać rezerwacji?” – patrz poniżej. Jeśli na naszej stronie nie ma już wolnych terminów, możesz spróbować skontaktować się z restauracją bezpośrednio, może znajdzie się dla Was dodatkowe miejsce.
Wejdź na stronę www tydzien-kuchni-polskiej.pl, wybierz restaurację w której chcesz dokonać rezerwacji, wybierz dzień i godzinę, liczbę osób, menu i przejdź do wyboru sposobu płatności. Po dokonaniu tych prostych formalności, otrzymasz na wskazany przez Ciebie adres e-mail potwierdzenie dokonania rezerwacji (voucher) oraz przypomnienie o niej, na dzień przed terminem wizyty w lokalu.
Nie ma ograniczenia czasowego do dokonania rezerwacji – pod warunkiem dostępności miejsc w wybranej przez Ciebie restauracji. Pamiętaj jednak, że w przypadku dokonania rezerwacji wizyty w restauracji w czasie krótszym niż 24 h - nie przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy i zwrot zapłaconej kwoty.
Tak, jest możliwość dokonania rezerwacji dla jednej osoby.
Sprawdź poprawność wpisanych danych, a w szczególności adresu e-mail jaki podałeś. Jeżeli dane się zgadzają, odczekaj chwilę i odśwież stronę. Jeżeli to nie zadziała, prosimy o kontakt pod adresem: tkp@makro.pl
Restauracja czeka na Ciebie w wybranym terminie i gotowa jest wyświadczyć na Twoją rzecz usługę restauracyjną. Jeśli nie zrealizujesz kupionego vouchera w umówionym terminie, Twoja rezerwacja przepada, a voucher traci ważność i nie będzie podlegał refundacji. Pamiętaj, możesz anulować rezerwację do 24 h przed wybranym terminem wizyty lub podarować voucher innej osobie. Jeśli chcesz zmienić rezerwację na mniej niż 24 h przed zaplanowanym terminem realizacji vouchera, skontaktuj się bezpośrednio z restauracją, by ustalić, czy istnieje możliwość alternatywnego rozwiązania.
Po potwierdzeniu rezerwacji, zmiany terminu można dokonać jedynie w porozumieniu z restauracją. Restauracja nie musi wyrazić na to zgody. Dostępność innych terminów zależy od obłożenia restauracji.
Rezerwacja dokonywana jest na określony dzień i godzinę. Pomimo, że w przypadku usługi restauracyjnej nie przysługuje ustawowe prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, dajemy naszym festiwalowym gościom prawo do odwołania rezerwacji (odstąpienia od umowy) i otrzymania zwrotu środków – opcja ta ograniczona jest jednak w czasie. Rezerwację można odwołać nie później niż na 24 h przed terminem (wybraną godziną) wizyty w restauracji. W przypadku anulowania rezerwacji w restauracji w czasie krótszym niż 24 h od wizyty - nie przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy i zwrot zapłaconej kwoty.
Wejdź w link podany w mailu zawierającym potwierdzenie rezerwacji (voucher) i kliknij „anuluj rezerwację”. Nastąpi to automatycznie, zarówno Ty, jak i restauracja otrzymacie mailowe potwierdzenie anulowania rezerwacji. Jeśli anulujesz rezerwację w terminie do 24 h przed terminem (godziną) wizyty w restauracji, otrzymasz zwrot środków na konto, z którego dokonałeś zapłaty. Jeśli nie otrzymasz zwrotu w terminie 10 dni od anulowania rezerwacji, rekomendujemy kontakt z restauracją.
Pamiętaj, że anulowanie rezerwacji jest procesem nieodwracalnym. Jeśli anulujesz swoją rezerwację, nie będzie możliwości jej przywrócenia.
Jeśli anulowałeś swoją rezerwację, lecz nie otrzymałeś potwierdzenia jej anulowania, skontaktuj się z nami pod adresem: tkp@makro.pl
Anulowanie rezerwacji jest procesem nieodwracalnym. Jeśli anulowałeś swoją rezerwację, nie ma możliwości jej przywrócenia. Możesz złożyć nową rezerwację.
Tak, dobrze żebyś miał go ze sobą w wersji papierowej lub elektronicznej – wystarczy, że wyświetlisz go na swoim urządzeniu.
Punktualność jest bardzo ważna. Przybycie na czas pozwoli Ci na skorzystanie z usługi w 100%. Pamiętaj, że czas degustacji wybranego przez Ciebie menu jest ograniczony (masz na degustację 1,5h). W przypadku spóźnienia, restauracja może nie być w stanie zaserwować Ci pełnego menu. Gdy skończy się czas Twojej rezerwacji, ktoś następny może już czekać na swoją kolej. Prosimy o punktualność.
Tak, możesz przyjść z dziećmi. Podczas dokonywania rezerwacji wybierz liczbę towarzyszących Ci dzieci. Pamiętaj, że rezerwacja nie obejmuje dań dla dzieci; informacja o liczbie dzieci służy przygotowaniu miejsca przy jednym stoliku a zamówienia dla dzieci składane są à la carte - w restauracji.
Potrzebę otrzymania faktury VAT zgłoś przed złożeniem zamówienia. Fakturę VAT otrzymasz po zrealizowaniu swojej rezerwacji, a więc po wykonaniu usługi gastronomicznej. Po przybyciu na miejsce, przypomnij obsłudze restauracji, że chcesz otrzymać fakturę.
Płatności dokonujesz na etapie potwierdzenia swojej rezerwacji, a więc na ostatnim etapie procesu lub na miejscu w restauracji – w zależności od metody płatności wybranej przez restauratora. Pamiętaj, że obowiązek zapłaty powstaje z chwilą zawarcia umowy, czyli w momencie skutecznego wygenerowania vouchera.
Płatność za dokonaną rezerwację/zakup vouchera realizowana jest za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych Przelewy24. Dostępne formy płatności to płatność kartą, blikiem i tradycyjnym przelewem bankowym. U niektórych restauratorów płatność możliwa jest tylko na miejscu, w restauracji.
W niektórych przypadkach jest to możliwe, w zależności od metody płatności wybranej przez restauratora przy konstruowaniu oferty. Informację w tym zakresie znajdziesz w profilu konkretnego restauratora.
Wszelkie reklamacje są dla nas źródłem informacji o tym, co możemy zrobić lepiej. Postaramy się możliwie szybko wrócić do Ciebie z odpowiedzią i rozwiązaniem. Dlatego prosimy o przesyłanie wszelkich zastrzeżeń, dotyczących organizacji Festiwalu TKP, drogą elektroniczną na nasz adres: tkp@makro.pl.
Wskazujemy przy tym, że zastrzeżenia co do sposobu realizacji usługi restauracyjnej przez restaurację, zgłaszać należy bezpośrednio do restauracji. Możesz je zgłosić także do nas, a my przekażemy Twoją reklamację do restauracji, o czym zostaniesz poinformowany. Jeśli zdecydujesz się skorzystać z tej drugiej możliwości, w formularzu kontaktowym, dostępnym na naszej stronie, w tytule wiadomości wpisz, że reklamacja dotyczy realizacji usługi restauracyjnej.Reklamacje dotyczące jakości usług świadczonych przez Organizatora Festiwalu, drogą elektroniczną zgłaszać można pod adresem: tkp@makro.pl. W tym celu można także skorzystać z formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie.
Wskaż swoje dane umożliwiające identyfikację (imię, nazwisko, adres e-mail, numer rezerwacji) oraz opisz dokładnie, czego dotyczą Twoje zastrzeżenia.
Reklamacje i zastrzeżenia co do sposobu obsługi czy jakości serwowanych dań, rekomendujemy zgłaszać obsłudze restauracji niezwłocznie, podczas wizyty w restauracji.
Jeśli zdecydujesz się przekazać reklamację do restauracji za naszym pośrednictwem, skontaktujemy się z restauracją, uzyskamy jej stanowisko i przekażemy Ci jej odpowiedź, nie później niż w ciągu 14 dni, licząc od daty wpływu Twojej reklamacji. Odpowiedź otrzymasz na adres, z którego została wysłana reklamacja.
Reklamacje dotyczące sposobu świadczenia przez nas usług drogą elektroniczną, w tym wszelkie zastrzeżenia dotyczące działania platformy tydzien-kuchni-polskiej.pl rozpatrywane będą w terminie 30 dni od ich otrzymania.